+Follow
Bubble Glitters
Ketidakpuasan Hati Manusia ★
Monday, February 4, 2013, 9:30 AM , 0 Bubbles
Hai.. ASSALAMULAIKUM.. Malam ni nak story morry sikit berkaitan tajuk di atas, tumpang tangan tengah rajin menaip ditambah pulak dengan mood bunga-bunga + sakit hati+++. Hanya kesabaran menemani hatiku dikala ini :')
Kadang-kadang tak faham juga dengan sikap segenlintir manusia, ada saja yang tak kena.. Yang tak boleh tengok orang bahagia pun ada, yang tak boleh orang lebih sikit pun ada sedangkan orang lain tak pernah ganggu awak pun.. Ishh macam-macam lah!  Maybe dia jealous agaknya *nak sedapkan hatiku* Tapi kalau yaa pun nak jealous berpada-padalah la sikit :P control okay? control ! Anda mampu melakukannya, chaiyokkk! Ngee :'(
Tak semua benda yang kita lakukan secara tersembunyi tu orang lain tak boleh kesan. Haaaa ! Jangan ingat orang tak tau, sepandai-pandai topai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. So mohon pihak berkenaan tu hati2 yaa.. *tak perlu dinyatakan nama, sapa makan cili dia yang terasa bahangnya* Jangan ingat orang diam tu tak berani, tahap kesabaran kita pun ada hadnya.. 
Orang lain pun ada hati perasaan seperti mana awak, jangan pentingkan diri sendiri k :') 

P/s : Sekali dah tawar hati susah untuk dimaniskan lagi :')







<--Older Post | Newer Post-->



Links ★
Blogwalking Here
i'm Myra Wahidah...do follow me yeah :) keep smile