+Follow
Bubble Glitters
26 bertemu kembali 26 ★
Wednesday, November 26, 2014, 7:39 AM , 0 Bubbles


Assalamualaikum... Lama tak mengupdate blog..



Huh mood sayu datang kembali bila ingat tarikh hari ni 26. Satu penipuan aku dapat 8 bulan lepas dapat panggilan katanya ayah pengsan punyalah pecuttt buat macam jalan sendiri sampai-sampai dekat kebun ayah dah terbaring dengan topi tutup muka tanpa bernafas lagi tak sempat nak jumpa buat kali terakhir. Perasan marah tu memang ada masa tu sebab kena tipu wehhh kena tipu sapa tak marah kan tapi mungkin mereka buat macam tu sebab tak nak keluarga arwah terkejut. Mengejut dia pergi tanpa sakit apa2 sebelum ni hanya sebab sesak nafas masa uruskan kebun.


Kadang-kadang lalu depan masjid ni rindu tak mampu ditepis teringat motor vespa putih dia selalu parking tepi pagar masjid. Ada peluang kadang-kadang hati minta dituruti berjemaah atau solat di masjid ni tak tau lah kenapa.... mungkin sebab rumah Allah buat aku dekat dengan arwah.


Dari dia kita datang kepadanya kita kembali. Redha dengan ketentuanNya. Harap kami sekeluarga sentiasa diberikan kesihatan yang baik untuk terus berdoa buat arwah ayah disana. Amin.. AL-FATIHAH..

<--Older Post



Links ★
Blogwalking Here
i'm Myra Wahidah...do follow me yeah :) keep smile